نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4423
-
الف
+

نقد و بررسی «کتاب آشپزی» در سینما آی فیلم این هفته

فلم سینمایی «کتاب آشپزی» به کارگردانی «سیاوش افشار»، در برنامه «سینما آی‌فیلم» بررسی می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «کتاب آشپزی» به کارگردانی و نویسندگی «سیاوش افشار» شنبه 25عقرب(آبان) ساعت 20:45 به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«کتاب آشپزی» محصول سال 1395 خورشیدی، اولین ساخته بلند داستانی «سیاوش افشار» است که تاکنون چند فلم کوتاه را کارگردانی کرده‌است.

داستان این فلم در پیش از چاشت روز چهارشنبه سوری می‌گذرد و ماجراهای خارق العاده «کیومرث» آشپز سابق و موترران فعلی را روایت می کند که با سوار کردن یک مسافر عجیب درگیر ماجراهای جدیدی می‌‌شود.

در این فلم بازیگرانی مانند «ابراهیم عزیزی»، «محمد‌حسین زیگساری»، «امیرحسین طاهری»، «پرهام یداللهی»، «بهتاش ساکنین»، «علی انوری»، «میلاد اخگر» و... ایفای نقش کرده اند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 20:45 شام به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر